Welcome to the Canon Store

Welcome to the Canon Store

Verkkokaupan usein kysytyt kysymykset

Kuinka saan yhteyden asiakaspalvelutiimiinne?

• Sähköpostiosoitteemme on store@canon.fi

• Voit myös soittaa meille numeroon (+358) (0)20 366 466

Asiakaspalvelumme on avoinna maanantaista perjantaihin klo 8.00–20.00. Pyrimme parhaamme mukaan vastaamaan aukioloaikana 1 tunnin sisällä.

Tarjoamme tällä hetkellä tukipalveluja vain englannin kielellä.

Kuinka paljon toimitus maksaa ja kuinka kauan se kestää?

Tarjoamme kaikille vähintään 30 €:n tilauksille maksutta normaalin toimituksen . Tilaukset toimitetaan 3–5 arkipäivässä.

* Katso toimitusta koskevien poikkeusten tiedot toimitussivultamme

Lisätietoja toimituspalvelustamme

Miten voin seurata tilaustani?

Voit seurata tilaustasi kirjautumalla Canon-tilillesi. Jos sinulla ei ole tiliä, ota yhteys asiakaspalvelutiimiimme.

Lisätietoja toimitus- ja seurantapalveluistamme

Mitä ennakkotilaus tarkoittaa?

Ennakkotilauksella voit ostaa tuotteen jo ennen sen julkaisua. Kun tilaat tuotteen ennakkoon, varaat tuotteen ja varmistat, että saat sen ensimmäisten joukossa, kun tuote julkaistaan. Tilauspainikkeen alla näkyvä myynnin aloituspäivä on päivä, jolloin ennakkoon tilatun tuotteen pitäisi saapua sinulle.

Lisää ennakkotilausta koskevia usein kysyttyjä kysymyksiä

En ole saanut tuotteitani. Voinko katsoa tilaukseni tilan?

Jos sinulla on tili, voit katsoa tilauksesi tilan helposti kirjautumalla tilillesi. Voit myös ottaa yhteyden asiakaspalvelutiimimme.

Miten voin tehdä tilauksen?

Jos tilaamisessa on ongelmia, ota yhteys asiakaspalvelutiimiimme.

Tuotteen asennuksessa on ilmennyt ongelmia, voitteko auttaa?

Kyllä, käy verkkosivustomme tuotetukiosiossa, josta saat apua ongelman selvittämiseen.

Toimitatteko useaan osoitteeseen?

Emme. Tällä hetkellä voimme ainoastaan toimittaa kaikki tilauksesi tuotteet yhteen valitsemaasi toimitusosoitteeseen. Jos haluat tilata tuotteita useaan osoitteeseen, sinun täytyy tilata tuotteet erikseen ja valita tai antaa haluamasi osoite kunkin tilauksen yhteydessä. Jos sinulla on Canon-tili, voit tallentaa toimitusosoitteita, jolloin voit valita haluamasi osoitteen helposti ja nopeasti tilauksen yhteydessä.

Lisätietoja toimituspalvelustamme.

Jos jokin tuote on loppunut verkkokaupasta, voinko tilata sen puhelimitse?

Emme pysty ottamaan vastaan puhelintilauksia tuotteista, jotka ovat loppuneet verkkokaupasta.

Mikä on palautus- ja hyvityskäytäntönne?

Jos olet muuttanut mielesi ja haluat palauttaa tuotteesi, voit palauttaa sen ilmaiseksi 30 vuorokauden kuluessa vastaanottopäivästä ja saada täyden hyvityksen*. 30 vuorokauden palautusaika alkaa seuraavasta päivästä sen jälkeen, kun viimeinen tuote on saapunut.

* Lisätietoja on palautus- ja hyvityssivullamme.

Kuinka voin palauttaa tuotteita, jotka olen ostanut sivustolta store.canon.fi?

Kirjoita asiakaspalvelutiimillemme sähköpostiviesti ja sisällytä seuraavat tiedot: nimesi, tilauksen numero, puhelinnumerosi sekä palautettavan tuotteen tiedot ja sarjanumero.

Saatuamme viestisi lähetämme sinulle palautuslomakkeen ja osoitelapun.

Lisätietoja on palautus- ja hyvityssivullamme.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Voit peruuttaa tilauksesi, mutta vain ennen kuin tuotteet on lähetetty. Ota yhteys asiakaspalveluumme ja tiedustele, voiko tilauksesi peruuttaa.

Jos päätät peruuttaa tilauksesi sen jälkeen, kun se on lähetetty, odota kunnes tuotteet on toimitettu. Sen jälkeen voit palauttaa tuotteet ilmaiseksi ja saada täyden hyvityksen* 30 vuorokauden sisällä koko tilauksesi vastaanottopäivästä. Jos päätät lisätä tuotteita tilaukseesi sen jälkeen, kun olet saanut sähköpostivahvistuksen tuotteidesi lähettämisestä, sinun on tehtävä uusi tilaus.
*Täydet myyntiehdot

Lisätietoja palautuspalvelustamme

Mitkä maksutavat ovat käytettävissä?

Voit maksaa maksu- ja luottokorteilla (VISA, MasterCard, Maestro) sekä käyttämällä PayPal-palvelua.

Maksukorttisi tiedot salataan käyttämällä alan standardin mukaista SSL-tekniikkaa, jotta ne pysyvät täysin turvassa ja suojattuina.

Milloin tilaukseni veloitetaan?

Valitsemaasi maksutapaa veloitetaan, kun tilauksesi on lähtenyt varastostamme. Yleensä se tapahtuu enintään 5 vuorokauden kuluttua siitä, kun olet tehnyt tilauksen.

Miksi minun pitää luoda tili verkkokauppaan, jos minulla on jo Canon-tili?

Canonin verkkokauppa on uudessa järjestelmässä, joten sinun pitää luoda uusi tili. Napsauta aloitussivumme oikeassa yläkulmassa olevaa kirjaudu sisään tai rekisteröidy -linkkiä, niin pääset luomaan tilin.

Pitääkö minun luoda tili, jotta voin ostaa jotain?

Sinun ei tarvitse luoda tiliä, jotta voit tehdä ostoksia. Tilinhaltijana kuitenkin hyödyt esimerkiksi siitä, että voit tarkastella tilauksesi tilaa ja aiempia tilauksiasi, joten kannattaa käyttää muutama hetki rekisteröitymiseen.

Kuinka voin vaihtaa nimeni, sähköpostiosoitteeni tai osoitteeni?

Jos haluat muuttaa tietojasi, kirjaudu tilillesi Canonin verkkokaupan aloitussivun oikeassa yläkulmassa olevan linkin kautta, napsauta henkilökohtaisten tietojen osaa ja päivitä tarvittavat tiedot.

Olen unohtanut salasanani. Kuinka voin vaihtaa sen?

Pääset vaihtamaan salasanasi menemällä kirjautumissivulle Canonin verkkokaupan aloitussivun yläosassa olevan linkin kautta, kirjoittamalla sähköpostiosoitteesi sille varattuun kenttään ja napsauttamalla salasanakentän alapuolella olevaa linkkiä. Lähetämme sinulle sähköpostiin lisäohjeita salasanan vaihtamista varten.

Muista katsoa roskapostikansiosta siltä varalta, että viesti päätyy sinne.

Mitkä ovat tuotetakuunne ehdot?

Kaikille Canon-laitteille (katso varmistus yksittäisten tuotteiden kuvauksista), jotka on ostettu virallisesta Canon-kaupasta myönnetään kahden vuoden valmistajan takuu* (valmistajan kaupallinen takuu).

*Tähän on joitain poikkeuksia. Lisätietoja on myyntiehtojen kohdassa 10.

Mitkä ovat ehtonne?

Lue täydet myyntiehtojen ja evästeitä koskeva käytäntömme.

Kuinka voin saada ALV-laskun?

Canon-tilisi kautta tai olemalla yhteydessä asiakaspalvelutiimiimme.