Welcome to the Canon Store

Welcome to the Canon Store

COVID-19-TIEDOTE ASIAKKAILLEMME

Näinä epävarmoina aikoina Canonin tärkein prioriteetti on asiakkaidemme, työntekijöidemme ja kumppaniemme hyvinvointi.

Haluamme varmistaa, että tilaukset käsitellään ja tuotteet toimitetaan normaalisti. Canonin verkkokauppa on edelleen auki ja olemme ryhtyneet kaikkiin tarvittaviin toimiin asiakkaidemme ja työntekijöidemme turvallisuuden takaamiseksi. Noudatamme paikallisviranomaisten ja Maailman terveysjärjestön ohjeita ja neuvoja.

Haluamme kiittää asiakkaitamme, työntekijöitämme ja kumppaneitamme tuestanne näinä vaikeinakin aikoina.

Saat uusimmat tiedot tilanteesta tältä sivulta.

Kysymysosio

TOIMITTAAKO CANON EDELLEEN TILAAMANI TUOTTEET?

Kyllä, toimitamme tilaamasi tuotteet edelleen normaalisti. Koronaviruksen aiheuttamat viranomaismääräykset voivat kuitenkin muuttua ja aiheuttaa muutoksia toimitusaikoihin. Saat uusimmat tiedot tilanteesta tältä sivulta.

JOS TEEN TILAUKSEN TÄNÄÄN, SAANKO TUOTTEENI NORMAALIN TOIMITUSAJAN KULUESSA?

Kyllä, toimitamme tilaamasi tuotteet normaalin toimitusajan kuluessa. Tällä hetkellä toimituksia tehdään edelleen normaalisti. Noudatamme kuitenkin tarkasti viranomaismääräyksiä, joten toimitusajoissa voi tapahtua muutoksia. Kaikki toimituksemme hoitaa UPS. Saat uusimmat tiedot mahdollisista toimitushäiriöistä ja alueista, joille toimituksia ei voida tehdä, UPS:n verkkosivuilta.

MITEN VOIN PALAUTTAA TUOTTEEN, JOS EN VOI POISTUA ASUNNOSTANI?

Olemme pidentäneet maksutonta palautusaikaa 30 päivästä 90 päivään. Uusi käytäntö koskee kaikkia 1.3.2020 lähtien tehtyjä tilauksia, kunnes toisin ilmoitetaan.

ONKO TUOTTEITA TURVALLISTA KOSKETTAA?

Kyllä, tuotteiden käsittely on edelleen turvallista. Noudatamme tiukkoja turvatoimia varmistaaksemme asiakkaidemme turvallisuuden. Suosittelemme kuitenkin käsien huolellista pesua tuotepakkauksen avaamisen jälkeen.

TOIMITETAANKO TUOTTEITA KOTIIN?

Kyllä, toimitamme edelleen tuotteita kotiin.

MITEN KUITTAAN TILAUKSEN, JOS OLEN KARANTEENISSA?

Asiakkaiden ei enää tarvitse kuitata UPS:n tilauksia. Kuittaamattomat paketit merkitään koodilla "CV19"-koodilla ja vastaanottajan nimellä.

Lisää vastauksia yleisimpiin kysymyksiin on kysymysosiossa.