Welcome to the Canon Store

Welcome to the Canon Store

Ennakkotilauksen usein kysytyt kysymykset

Mitä ennakkotilaus tarkoittaa?

Ennakkotilauksella voit ostaa tuotteen jo ennen sen julkaisua. Kun tilaat tuotteen ennakkoon, varaat tuotteen ja varmistat, että saat sen ensimmäisten joukossa, kun tuote julkaistaan. Tilauspainikkeen alla näkyvä myynnin aloituspäivä on päivä, jolloin ennakkoon tilatun tuotteen pitäisi saapua sinulle.

Miksi tilaisin tuotteen ennakkoon?

Ennakkotilaus on vaivaton ja ongelmaton tapa varata tuote. Sillä voit varmistaa, että saat kovasti odotetun tuotteen ensimmäisten joukossa. Eikä siinä vielä kaikki. Kun tilaat ennakkoon, et joudu jonottamaan tuotetta julkaisupäivänä tai odottamaan, jos tuote sattuu loppumaan lähimyymäläsi varastosta. Kun tilaat ennakkoon, tuote lähetetään sinulle heti kun se on saatavilla, eli saat tuotteen julkaisupäivänä tai pian sen jälkeen.

Mitä varaaminen tarkoittaa?

Kun uusi tuote julkistetaan, tarjoamme asiakkaillemme mahdollisuuden varata tuote ja tilata se ennakkoon ennen julkaisupäivää. Ennakkotilattavissa olevien tuotteiden määrä on kuitenkin rajallinen. Tämä tarkoittaa sitä, että ennakkotilattavissa olevat tuotteet saattavat loppua kesken, jolloin emme voi taata, että saat tuotteen ensimmäisten joukossa.

Jos ennakkotilattavissa olevat tuotteet loppuvat, voit silti varata tuotteen, mutta se toimitetaan sinulle vasta seuraavan tuote-erän saapuessa. Ilmoitamme tietenkin sinulle arvion tuotteen saapumispäivämäärästä. Tämän seuraavan erän tuotteet voidaan varata, mutta kyseessä ei ole enää ennakkotilaus.

Milloin saan tuotteeni?

Tilaukset lähetetään yleensä aivan julkaisupäivän kynnyksellä niin, että ne saapuvat ennakkotilaajille mahdollisimman pian tuotteen myynnin alettua.

Jos olet varannut tuotteen, lähetämme sen sinulle heti kun tuotetta saapuu varastoomme.

Voinko ostaa ennakkotilauksen yhteydessä muita tuotteita?

Kyllä voit, mutta, jos haluat saada tilauksen muut tuotteet mahdollisimman pian, suosittelemme tilaamaan ne erillisenä tilauksena. Muiden tuotteiden tilaaminen ennakkotilauksen yhteydessä saattaa viivästyttää koko tilauksen toimitusta. Muistathan, että tarjoamme ilmaisen toimituksen kaikille tilauksille! Kannattaa siis tehdä muista tuotteista erillinen tilaus ja jättää ennakkotilattava tuote omaan tilaukseensa.

Kassalla luin, että minulta veloitettiin 0,00 €. Onko tämä oikein?

Kun ennakkotilaus tuodaan kassalle, teemme kortillesi tarkistuksen, mutta emme vielä veloita tuotteen hintaa kortiltasi. Koska tuotteen lähettämisessä voi mennä muutamia viikkoja, veloitamme hinnan kortiltasi vasta, kun olemme valmiita lähettämään tuotteen. Varmistaaksemme, että tililläsi on tilauksen maksamiseen tarvittavat varat, lähetämme pari päivää ennen tilauksen lähettämistä sähköpostiisi ilmoituksen, jossa kerrotaan, että veloitamme tilauksen hinnan tililtäsi piakkoin. Tilauksesi loppusumma ilmoitetaan sekä tilauksen yhteenvedossa että sähköpostivahvistuksessa. Jos käyttämälläsi kortilla ei ole riittäviä varoja kun olemme valmiita lähettämään tilauksesi, joudumme valitettavasti peruuttamaan tilauksesi.

Milloin tilaukseni veloitetaan?

Veloitamme hinnan vasta, kun olemme valmiita lähettämään tilauksesi. Varmistaaksemme, että kortillasi on tilauksen maksamiseen tarvittavat varat, lähetämme pari päivää ennen tilauksen lähettämistä muistutuksen tulevasta veloituksesta, jotta sinulla on aikaa tarkistaa, että tililläsi olevat varat riittävät kattamaan veloituksen.

Voinko muuttaa tilaustani?

Valitettavasti tilauksia ei voi muuttaa kassan jälkeen. Emme siis voi muuttaa laskutus- tai toimitusosoitettasi tilauksen tekemisen jälkeen. Jos sinun on välttämättä muutettava tilaustasi, sinun tulee peruuttaa nykyinen ja tehdä uusi tilaus. Jos peruutat tilauksesi, saatat menettää paikkasi tilausjonossa ja saada tuotteesi alkuperäistä arviota myöhemmin.

Voinko peruuttaa tilaukseni?

Ymmärrämme, että mielesi saattaa muuttua tilaamisen jälkeen. Jos niin käy, voit peruuttaa tilauksesi ennen sen toimitusta. Tilauksen peruuttaminen on mahdollista sen lähetykseen asti. Kun tilaus on lähetetty, sitä ei voi enää peruuttaa. Voit kuitenkin aina palauttaa tuotteet 14 päivän sisällä toimituksesta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos tarvitset apua tuotteen palauttamiseen.

Voinko palauttaa tilaukseni?

Toivomme, että olet aina tyytyväinen ja innostunut ostaessasi Canon-tuotteita. Jos kuitenkin muutat mielesi tai huomaat ettei tilaamasi tuote sovikaan sinulle tai haluat muuten palauttaa tuotteen, voit tietenkin tehdä niin. Muista, että palautettavat tuotteet tulee palauttaa 14 päivän sisällä niiden saapumisesta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat palauttaa tuotteita.

Entä jos korttini vanhenee ennen kuin ehditte lähettää ennakkotilatun tuotteen minulle?

Valitettavasti toimitus- ja maksutietoja ei voida muuttaa tilauksen tekemisen jälkeen. Näin toimitaan petosten ehkäisemiseksi. Jos korttisi on vanhentunut, kun yritämme veloittaa tilauksen hintaa, tilauksesi peruutetaan. Jos korttisi vanhenee ennen kuin olemme ilmoittaneet tilauksesi lähettämisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin peruutamme alkuperäisen tilauksesi ja teemme uuden.

Voiko kaikkia tuotteita tilata ennakkoon?

Ei. Vain valikoituja tuotteita voi tilata ennakkoon. Tuotesivulla näkyy ennakkotilausmahdollisuudesta kertova kuvake, jos kyseisen tuotteen voi tilata ennakkoon. Kun tuotteen myynnin aloituspäivä on ohitettu, sitä ei voi enää tilata ennakkoon.

Miten voin olla varma, että ennakkotilaukseni on vastaanotettu?

Tehtyäsi tilauksen saat sähköpostilla vahvistusviestin tilauksen vastaanottamisesta. Vahvistusviestiin sisältyy tilattujen tuotteiden erittely ja arvioitu lähetyspäivämäärä. Jos teit tilauksen, mutta et ole saanut vahvistusviestiä vuorokauden kuluessa tilauksen tekemisestä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.